Publication type: Lecture
Title: Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022
Authors: Suter, Lilian
et. al: No
Issue Date: 2022
Language: German
Subject (DDC): 302.23: Media
305: Groups (age, origine, gender, income)
Further description: Gastvorlesung in einer Lehrveranstaltung des Masterstudiengangs «Fachdidaktik Medien und Informatik» an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Modul «Fachdidaktische Forschung und Entwicklung».
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/26272
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Published as part of the ZHAW project: JAMES-Studie
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Suter, L. (2022). Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022.
Suter, L. (2022) Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022.
L. Suter, Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022. 2022.
SUTER, Lilian, 2022. Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022
Suter, Lilian. 2022. Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022.
Suter, Lilian. Einblick in das Forschungsprojekt «JAMES-Studie 2022» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 22. November 2022. 2022.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.