Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://doi.org/10.21256/zhaw-18885
Publikationstyp: | Buchbeitrag |
Art der Begutachtung: | Editorial review |
Titel: | Measuring quality in journalism : how and what for? |
Autor/-in: | Spurk, Christoph |
et. al: | No |
DOI: | 10.21256/zhaw-18885 |
Erschienen in: | Entrepreneurial Journalism in Africa : opportunities, challenges and risks for media in the digital age |
Herausgeber/-in des übergeordneten Werkes: | Mdlongwa, Francis |
Seite(n): | 28 |
Seiten bis: | 31 |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Verlag / Hrsg. Institution: | Konrad-Adenauer-Stiftung Media Programme Sub-Sahara Africa |
Verlag / Hrsg. Institution: | Johannesburg |
ISBN: | 978-0-9870243-5-0 |
Sprache: | Englisch |
Schlagwörter: | Africa; Quality in journalism |
Fachgebiet (DDC): | 070: Nachrichtenmedien, Journalismus und Verlagswesen |
URI: | https://www.kas.de/documents/285576/285628/Entrepreneurial+Journalism+in+Africa.pdf/1a371c3e-38c9-afd1-239c-3b1c9db35c3e https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18885 |
Volltext Version: | Publizierte Version |
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): | Keine Angabe |
Departement: | Angewandte Linguistik |
Organisationseinheit: | Institut für Angewandte Medienwissenschaft (IAM) |
Enthalten in den Sammlungen: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
2019_Spurk_Measuring quality in journalism_Entrepreneurial Journalism in Africa.pdf | 306.75 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Zur Langanzeige
Spurk, C. (2019). Measuring quality in journalism : how and what for? In F. Mdlongwa (Ed.), Entrepreneurial Journalism in Africa : opportunities, challenges and risks for media in the digital age (pp. 28–31). Konrad-Adenauer-Stiftung Media Programme Sub-Sahara Africa. https://doi.org/10.21256/zhaw-18885
Spurk, C. (2019) ‘Measuring quality in journalism : how and what for?’, in F. Mdlongwa (ed.) Entrepreneurial Journalism in Africa : opportunities, challenges and risks for media in the digital age. Johannesburg: Konrad-Adenauer-Stiftung Media Programme Sub-Sahara Africa, pp. 28–31. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-18885.
C. Spurk, “Measuring quality in journalism : how and what for?,” in Entrepreneurial Journalism in Africa : opportunities, challenges and risks for media in the digital age, F. Mdlongwa, Ed. Johannesburg: Konrad-Adenauer-Stiftung Media Programme Sub-Sahara Africa, 2019, pp. 28–31. doi: 10.21256/zhaw-18885.
SPURK, Christoph, 2019. Measuring quality in journalism : how and what for? In: Francis MDLONGWA (Hrsg.), Entrepreneurial Journalism in Africa : opportunities, challenges and risks for media in the digital age [online]. Johannesburg: Konrad-Adenauer-Stiftung Media Programme Sub-Sahara Africa. S. 28–31. ISBN 978-0-9870243-5-0. Verfügbar unter: https://www.kas.de/documents/285576/285628/Entrepreneurial+Journalism+in+Africa.pdf/1a371c3e-38c9-afd1-239c-3b1c9db35c3e
Spurk, Christoph. 2019. “Measuring Quality in Journalism : How and What for?” In Entrepreneurial Journalism in Africa : Opportunities, Challenges and Risks for Media in the Digital Age, edited by Francis Mdlongwa, 28–31. Johannesburg: Konrad-Adenauer-Stiftung Media Programme Sub-Sahara Africa. https://doi.org/10.21256/zhaw-18885.
Spurk, Christoph. “Measuring Quality in Journalism : How and What for?” Entrepreneurial Journalism in Africa : Opportunities, Challenges and Risks for Media in the Digital Age, edited by Francis Mdlongwa, Konrad-Adenauer-Stiftung Media Programme Sub-Sahara Africa, 2019, pp. 28–31, https://doi.org/10.21256/zhaw-18885.
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.