Publikationstyp: Konferenz: Paper
Art der Begutachtung: Peer review (Abstract)
Titel: The digital advertising ecosystem visualisation : literature review
Autor/-in: Stallone, Valerio
Klaas, Michael
et. al: No
Tagungsband: 17th International Conference e-Society Proceedings 2019
Herausgeber/-in des übergeordneten Werkes: Kommers, Piet
Ravesteijn, Pascal
Ongena, Guido
Isaias, Pedro
Seite(n): 289
Seiten bis: 292
Angaben zur Konferenz: 17th International Conference on e-Society 2019, Utrecht, Netherlands, 11-13 April 2019
Erscheinungsdatum: Apr-2019
Verlag / Hrsg. Institution: IADIS
ISBN: 978-989-8533-85-2
Sprache: Englisch
Schlagwörter: Digital advertising ecosystem; Digital marketing; Display advertising; Real-time bidding
Fachgebiet (DDC): 658.8: Marketingmanagement
Zusammenfassung: In this reflection paper we suggest the need for a standardization of digital advertising ecosystem conceptual flow visualizations. We do so, because of the diversity of available visualizations of both concepts in literature and the accompanied risk of wrong conclusions. We therefore recommend a visualization in the field of digital advertising, which should be challenged in future research.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18429
Volltext Version: Publizierte Version
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): Lizenz gemäss Verlagsvertrag
Departement: School of Management and Law
Organisationseinheit: Institut für Marketing Management (IMM)
Enthalten in den Sammlungen:Publikationen School of Management and Law

Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Stallone, V., & Klaas, M. (2019). The digital advertising ecosystem visualisation : literature review [Conference paper]. In P. Kommers, P. Ravesteijn, G. Ongena, & P. Isaias (Eds.), 17th International Conference e-Society Proceedings 2019 (pp. 289–292). IADIS.
Stallone, V. and Klaas, M. (2019) ‘The digital advertising ecosystem visualisation : literature review’, in P. Kommers et al. (eds) 17th International Conference e-Society Proceedings 2019. IADIS, pp. 289–292.
V. Stallone and M. Klaas, “The digital advertising ecosystem visualisation : literature review,” in 17th International Conference e-Society Proceedings 2019, Apr. 2019, pp. 289–292.
STALLONE, Valerio und Michael KLAAS, 2019. The digital advertising ecosystem visualisation : literature review. In: Piet KOMMERS, Pascal RAVESTEIJN, Guido ONGENA und Pedro ISAIAS (Hrsg.), 17th International Conference e-Society Proceedings 2019. Conference paper. IADIS. April 2019. S. 289–292. ISBN 978-989-8533-85-2
Stallone, Valerio, and Michael Klaas. 2019. “The Digital Advertising Ecosystem Visualisation : Literature Review.” Conference paper. In 17th International Conference E-Society Proceedings 2019, edited by Piet Kommers, Pascal Ravesteijn, Guido Ongena, and Pedro Isaias, 289–92. IADIS.
Stallone, Valerio, and Michael Klaas. “The Digital Advertising Ecosystem Visualisation : Literature Review.” 17th International Conference E-Society Proceedings 2019, edited by Piet Kommers et al., IADIS, 2019, pp. 289–92.


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.