Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: "Brent Spar" - nur ein Ölfass in der Weite des Ozeans? Befunde zur Organisationskommunikation
Authors: Szyszka, Peter
Published in: Public Relations Forum für Wissenschaft und Praxis
Volume(Issue): 2
Issue: 2
Page(s): 24
Pages to: 27
Issue Date: 1996
Publisher / Ed. Institution: Antim Verlag
ISSN: 0949-8052
Language: German
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14775
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

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Szyszka, P. (1996). “Brent Spar” - nur ein Ölfass in der Weite des Ozeans? Befunde zur Organisationskommunikation. Public Relations Forum für Wissenschaft und Praxis, 2(2), 24–27.
Szyszka, P. (1996) ‘‘Brent Spar’ - nur ein Ölfass in der Weite des Ozeans? Befunde zur Organisationskommunikation’, Public Relations Forum für Wissenschaft und Praxis, 2(2), pp. 24–27.
P. Szyszka, ““Brent Spar” - nur ein Ölfass in der Weite des Ozeans? Befunde zur Organisationskommunikation,” Public Relations Forum für Wissenschaft und Praxis, vol. 2, no. 2, pp. 24–27, 1996.
SZYSZKA, Peter, 1996. „Brent Spar“ - nur ein Ölfass in der Weite des Ozeans? Befunde zur Organisationskommunikation. Public Relations Forum für Wissenschaft und Praxis. 1996. Bd. 2, Nr. 2, S. 24–27
Szyszka, Peter. 1996. ““Brent Spar” - nur ein Ölfass in der Weite des Ozeans? Befunde zur Organisationskommunikation.” Public Relations Forum für Wissenschaft und Praxis 2 (2): 24–27.
Szyszka, Peter. ““Brent Spar” - nur ein Ölfass in der Weite des Ozeans? Befunde zur Organisationskommunikation.” Public Relations Forum für Wissenschaft und Praxis, vol. 2, no. 2, 1996, pp. 24–27.


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