Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Innovationshelfer Mensch, Papier, Schere : Innovation // Um erfolgreich disruptive Innovation zu schaffen, muss zuerst der strategische Fokus und das Ziel der Digitalisierung definiert werden. Entscheidend ist die Frage: Womit schaffen wir den grössten Mehrwert für Unternehmen und Kunden? |
Authors: | Meierhofer, Jürg Lév, Jana |
Published in: | Computerworld |
Page(s): | 18 |
Pages to: | 19 |
Issue Date: | 2016 |
Publisher / Ed. Institution: | Neue Mediengesellschaft Zürich |
ISSN: | 1420-5009 |
Language: | German |
Subjects: | Interatives Vorgehen; Innovation; Design Thinking; Rapid Prototyping |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management |
Further description: | TI&M Special 2016 |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14102 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Engineering |
Organisational Unit: | Institute of Data Analysis and Process Design (IDP) |
Appears in collections: | Publikationen School of Engineering |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Meierhofer, J., & Lév, J. (2016). Innovationshelfer Mensch, Papier, Schere : Innovation // Um erfolgreich disruptive Innovation zu schaffen, muss zuerst der strategische Fokus und das Ziel der Digitalisierung definiert werden. Entscheidend ist die Frage: Womit schaffen wir den grössten Mehrwert für Unternehmen und Kunden? Computerworld, 18–19.
Meierhofer, J. and Lév, J. (2016) ‘Innovationshelfer Mensch, Papier, Schere : Innovation // Um erfolgreich disruptive Innovation zu schaffen, muss zuerst der strategische Fokus und das Ziel der Digitalisierung definiert werden. Entscheidend ist die Frage: Womit schaffen wir den grössten Mehrwert für Unternehmen und Kunden?’, Computerworld, pp. 18–19.
J. Meierhofer and J. Lév, “Innovationshelfer Mensch, Papier, Schere : Innovation // Um erfolgreich disruptive Innovation zu schaffen, muss zuerst der strategische Fokus und das Ziel der Digitalisierung definiert werden. Entscheidend ist die Frage: Womit schaffen wir den grössten Mehrwert für Unternehmen und Kunden?,” Computerworld, pp. 18–19, 2016.
MEIERHOFER, Jürg und Jana LÉV, 2016. Innovationshelfer Mensch, Papier, Schere : Innovation // Um erfolgreich disruptive Innovation zu schaffen, muss zuerst der strategische Fokus und das Ziel der Digitalisierung definiert werden. Entscheidend ist die Frage: Womit schaffen wir den grössten Mehrwert für Unternehmen und Kunden? Computerworld. 2016. S. 18–19
Meierhofer, Jürg, and Jana Lév. 2016. “Innovationshelfer Mensch, Papier, Schere : Innovation // Um erfolgreich disruptive Innovation zu schaffen, muss zuerst der strategische Fokus und das Ziel der Digitalisierung definiert werden. Entscheidend ist die Frage: Womit schaffen wir den grössten Mehrwert für Unternehmen und Kunden?” Computerworld, 18–19.
Meierhofer, Jürg, and Jana Lév. “Innovationshelfer Mensch, Papier, Schere : Innovation // Um erfolgreich disruptive Innovation zu schaffen, muss zuerst der strategische Fokus und das Ziel der Digitalisierung definiert werden. Entscheidend ist die Frage: Womit schaffen wir den grössten Mehrwert für Unternehmen und Kunden?” Computerworld, 2016, pp. 18–19.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.