Publikationstyp: | Buchbeitrag |
Art der Begutachtung: | Editorial review |
Titel: | Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issues |
Autor/-in: | Hari, Jürg J. |
Erschienen in: | Strategic international marketing : an advanced perspective |
Herausgeber/-in des übergeordneten Werkes: | Melewar, T.C. Gupta, Suraksha |
Seite(n): | 61 |
Seiten bis: | 75 |
Erscheinungsdatum: | 2012 |
Verlag / Hrsg. Institution: | Palgrave Macmillan |
Verlag / Hrsg. Institution: | Houndmills |
ISBN: | 978-0230580244 |
Sprache: | Englisch |
Schlagwörter: | Verkauf; Preis |
Fachgebiet (DDC): | 658.8: Marketingmanagement |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14027 |
Volltext Version: | Publizierte Version |
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): | Lizenz gemäss Verlagsvertrag |
Departement: | School of Management and Law |
Enthalten in den Sammlungen: | Publikationen School of Management and Law |
Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Hari, J. J. (2012). Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issues. In T. C. Melewar & S. Gupta (Eds.), Strategic international marketing : an advanced perspective (pp. 61–75). Palgrave Macmillan.
Hari, J.J. (2012) ‘Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issues’, in T.C. Melewar and S. Gupta (eds) Strategic international marketing : an advanced perspective. Houndmills: Palgrave Macmillan, pp. 61–75.
J. J. Hari, “Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issues,” in Strategic international marketing : an advanced perspective, T. C. Melewar and S. Gupta, Eds. Houndmills: Palgrave Macmillan, 2012, pp. 61–75.
HARI, Jürg J., 2012. Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issues. In: T.C. MELEWAR und Suraksha GUPTA (Hrsg.), Strategic international marketing : an advanced perspective. Houndmills: Palgrave Macmillan. S. 61–75. ISBN 978-0230580244
Hari, Jürg J. 2012. “Managerial Challenges in Setting Prices : Price-Quality Cues, Role of the Sales Force and Global Issues.” In Strategic International Marketing : An Advanced Perspective, edited by T.C. Melewar and Suraksha Gupta, 61–75. Houndmills: Palgrave Macmillan.
Hari, Jürg J. “Managerial Challenges in Setting Prices : Price-Quality Cues, Role of the Sales Force and Global Issues.” Strategic International Marketing : An Advanced Perspective, edited by T.C. Melewar and Suraksha Gupta, Palgrave Macmillan, 2012, pp. 61–75.
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.