Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Führungskompetenz - worauf es wirklich ankommt
Authors: Hardegger, Simon Carl
Boss, Patrick
Siano, Roberto
DOI: 10.1007/978-3-662-56021-1_9
Published in: Psychologie des Unternehmertums
Editors of the parent work: Negri, Christoph
Page(s): 93
Pages to: 109
Issue Date: 2018
Publisher / Ed. Institution: Springer
ISBN: 978-3-662-56020-4
978-3-662-56021-1
Language: German
Subject (DDC): 158: Applied psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12153
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

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Hardegger, S. C., Boss, P., & Siano, R. (2018). Führungskompetenz - worauf es wirklich ankommt. In C. Negri (ed.), Psychologie des Unternehmertums (pp. 93–109). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_9
Hardegger, S.C., Boss, P. and Siano, R. (2018) ‘Führungskompetenz - worauf es wirklich ankommt’, in C. Negri (ed.) Psychologie des Unternehmertums. Springer, pp. 93–109. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_9.
S. C. Hardegger, P. Boss, and R. Siano, “Führungskompetenz - worauf es wirklich ankommt,” in Psychologie des Unternehmertums, C. Negri, Ed. Springer, 2018, pp. 93–109. doi: 10.1007/978-3-662-56021-1_9.
HARDEGGER, Simon Carl, Patrick BOSS und Roberto SIANO, 2018. Führungskompetenz - worauf es wirklich ankommt. In: Christoph NEGRI (Hrsg.), Psychologie des Unternehmertums. Springer. S. 93–109. ISBN 978-3-662-56020-4
Hardegger, Simon Carl, Patrick Boss, and Roberto Siano. 2018. “Führungskompetenz - worauf es wirklich ankommt.” In Psychologie des Unternehmertums, edited by Christoph Negri, 93–109. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_9.
Hardegger, Simon Carl, et al. “Führungskompetenz - worauf es wirklich ankommt.” Psychologie des Unternehmertums, edited by Christoph Negri, Springer, 2018, pp. 93–109, https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_9.


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