Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Kundendaten gezielt sammeln und nutzen |
Authors: | Mandl, Teresa Valerie |
Published in: | KU - Führung von Kleinunternehmen |
Volume(Issue): | 2012 |
Issue: | 9 |
Page(s): | 26 |
Pages to: | 28 |
Issue Date: | 2012 |
Publisher / Ed. Institution: | PostFinance |
ISSN: | 1664-7483 |
Language: | German |
Subjects: | Postfinance; Kundendaten; KU |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Um die Kundinnen und Kunden gezielter und persönlicher zu pflegen, benötigt ein Unternehmen möglichst treffende Kundendaten. Im Beitrag zeigen wir auf, wie diese Informationen im Kleinunternehmen nutzbar gemacht werden können. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10700 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Mandl, T. V. (2012). Kundendaten gezielt sammeln und nutzen. KU - Führung von Kleinunternehmen, 2012(9), 26–28.
Mandl, T.V. (2012) ‘Kundendaten gezielt sammeln und nutzen’, KU - Führung von Kleinunternehmen, 2012(9), pp. 26–28.
T. V. Mandl, “Kundendaten gezielt sammeln und nutzen,” KU - Führung von Kleinunternehmen, vol. 2012, no. 9, pp. 26–28, 2012.
MANDL, Teresa Valerie, 2012. Kundendaten gezielt sammeln und nutzen. KU - Führung von Kleinunternehmen. 2012. Bd. 2012, Nr. 9, S. 26–28
Mandl, Teresa Valerie. 2012. “Kundendaten gezielt sammeln und nutzen.” KU - Führung von Kleinunternehmen 2012 (9): 26–28.
Mandl, Teresa Valerie. “Kundendaten gezielt sammeln und nutzen.” KU - Führung von Kleinunternehmen, vol. 2012, no. 9, 2012, pp. 26–28.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.