Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Kundendaten gezielt sammeln und nutzen
Authors: Mandl, Teresa Valerie
Published in: KU - Führung von Kleinunternehmen
Volume(Issue): 2012
Issue: 9
Page(s): 26
Pages to: 28
Issue Date: 2012
Publisher / Ed. Institution: PostFinance
ISSN: 1664-7483
Language: German
Subjects: Postfinance; Kundendaten; KU
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Um die Kundinnen und Kunden gezielter und persönlicher zu pflegen, benötigt ein Unternehmen möglichst treffende Kundendaten. Im Beitrag zeigen wir auf, wie diese Informationen im Kleinunternehmen nutzbar gemacht werden können.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10700
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Mandl, T. V. (2012). Kundendaten gezielt sammeln und nutzen. KU - Führung von Kleinunternehmen, 2012(9), 26–28.
Mandl, T.V. (2012) ‘Kundendaten gezielt sammeln und nutzen’, KU - Führung von Kleinunternehmen, 2012(9), pp. 26–28.
T. V. Mandl, “Kundendaten gezielt sammeln und nutzen,” KU - Führung von Kleinunternehmen, vol. 2012, no. 9, pp. 26–28, 2012.
MANDL, Teresa Valerie, 2012. Kundendaten gezielt sammeln und nutzen. KU - Führung von Kleinunternehmen. 2012. Bd. 2012, Nr. 9, S. 26–28
Mandl, Teresa Valerie. 2012. “Kundendaten gezielt sammeln und nutzen.” KU - Führung von Kleinunternehmen 2012 (9): 26–28.
Mandl, Teresa Valerie. “Kundendaten gezielt sammeln und nutzen.” KU - Führung von Kleinunternehmen, vol. 2012, no. 9, 2012, pp. 26–28.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.