Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Scheidegger, Nicoline | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-12T06:47:39Z | - |
dc.date.available | 2018-09-12T06:47:39Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10415 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften | de_CH |
dc.relation.ispartof | ZHCM Newsletter | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Crowdsourcing | de_CH |
dc.subject | Motivation | de_CH |
dc.subject | HRM | de_CH |
dc.subject | Freiwilliges Arbeitsengagement | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.3: Personalmanagement | de_CH |
dc.title | Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? | de_CH |
dc.type | Beitrag in Magazin oder Zeitung | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institute for Organizational Viability (IOV) | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.issue | 2 | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 9 | de_CH |
zhaw.pages.start | 7 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.volume | 2012 | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Scheidegger, N. (2012). Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? ZHCM Newsletter, 2012(2), 7–9.
Scheidegger, N. (2012) ‘Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?’, ZHCM Newsletter, 2012(2), pp. 7–9.
N. Scheidegger, “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?,” ZHCM Newsletter, vol. 2012, no. 2, pp. 7–9, 2012.
SCHEIDEGGER, Nicoline, 2012. Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? ZHCM Newsletter. 2012. Bd. 2012, Nr. 2, S. 7–9
Scheidegger, Nicoline. 2012. “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?” ZHCM Newsletter 2012 (2): 7–9.
Scheidegger, Nicoline. “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?” ZHCM Newsletter, vol. 2012, no. 2, 2012, pp. 7–9.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.