Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? |
Authors: | Scheidegger, Nicoline |
Published in: | ZHCM Newsletter |
Volume(Issue): | 2012 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 7 |
Pages to: | 9 |
Issue Date: | 2012 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Crowdsourcing; Motivation; HRM; Freiwilliges Arbeitsengagement |
Subject (DDC): | 658.3: Human resource management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10415 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute for Organizational Viability (IOV) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Scheidegger, N. (2012). Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? ZHCM Newsletter, 2012(2), 7–9.
Scheidegger, N. (2012) ‘Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?’, ZHCM Newsletter, 2012(2), pp. 7–9.
N. Scheidegger, “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?,” ZHCM Newsletter, vol. 2012, no. 2, pp. 7–9, 2012.
SCHEIDEGGER, Nicoline, 2012. Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? ZHCM Newsletter. 2012. Bd. 2012, Nr. 2, S. 7–9
Scheidegger, Nicoline. 2012. “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?” ZHCM Newsletter 2012 (2): 7–9.
Scheidegger, Nicoline. “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?” ZHCM Newsletter, vol. 2012, no. 2, 2012, pp. 7–9.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.