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Issue Date
Title
Involved Person(s)
12-Sep-2023
One size doesn`t fit all : segmentation and tailoring in health promotion and prevention, the case of Tobacco Prevention
Wieber, Frank
;
Müller, Steffen
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
2020
Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit
Müller, Steffen
2020
Pricing : Prinzipien und Prozesse der betrieblichen Preispolitik
Diller, Hermann
;
Beinert, Markus
;
Ivens, Björn
;
Müller, Steffen
2015
Product Manager : Anwälte der Kundschaft an der Schnittstelle zur Entwicklungsabteilung
Müller, Steffen
;
Fuchs, Rainer
2018
Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programs
Müller, Steffen
;
Seiler, Roger
25-Apr-2024
Risk factors for smoking in adolescence : evidence from a cross-sectional survey in Switzerland
Altwicker-Hámori, Szilvia
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
;
Dratva, Julia
;
Truninger, Dominique
, et al
Oct-2023
Segmentation analyses as an effective tool to improve tobacco prevention and cessation
Wieber, Frank
;
Müller, Steffen
;
Ackermann, Kurt
;
Furchheim, Pia
;
Zysset, Annina
, et al
2021
Should hotels take the conversation offline? : the impact of different responses to online reviews on potential guests
Furchheim, Pia
;
Collenberg, Anja
;
Müller, Steffen
2019
Should manufacturers use food labels? : the case of chocolate
Berger, Verena
;
Müller, Steffen
;
Seiler, Roger
2015
Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet
Müller, Steffen
;
Klaas, Michael
2019
Status quo, Entwicklungen und Trends im schweizerischen Lebensmittelhandel : eine Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Auswirkungen des Markteintritts von Lidl Schweiz vor zehn Jahren
Müller, Steffen
;
Heim, Nina
;
Collenberg, Anja
2021
Steigerung der Motivation zur Datenerfassung durch Gamification? : eine Untersuchung am Beispiel von Leader-, Punkte- und Community-Boards
Heim, Nina
;
Müller, Steffen
;
Lenggenhager, Vera Nina
;
Weiss, Flurina
2019
Stereotype content model (SCM) and chatbots / conversational interfaces : an experiment comparing trust, competence and warmth dimensions
Seiler, Roger
;
Müller, Steffen
;
Beinert, Markus
2020
Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus Marketing
Ackermann, Kurt Alexander
;
Heim, Nina
;
Collenberg, Anja
;
Lenggenhager, Vera Nina
;
Müller, Steffen
, et al
2014
Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen
Hannich, Frank
;
Rüeger, Brian
;
Scherrer, Corinne
;
Gehring, Bettina
;
Seiler, Roger
, et al
2015
Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer Unternehmen
Hannich, Frank
;
Fuchs, Rainer
;
Rüeger, Brian
;
Hüttermann, Marcel
;
Forestier, Céline
, et al
Jan-2016
Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im Marketing
Hannich, Frank
;
Fuchs, Rainer
;
Rüeger, Brian
;
Hüttermann, Marcel
;
Klaas, Michael
, et al
2017
Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt
Hüttermann, Marcel
;
Hannich, Frank
;
Fuchs, Rainer
;
Rüeger, Brian
;
Müller, Steffen
, et al
2021
Taking the conversation offline? : the impact of response strategies on potential hotel guests
Furchheim, Pia
;
Collenberg, Anja
;
Müller, Steffen
2010
The impact of supplier satisfaction on relationship growth : an exploratory study
Müller, Steffen
;
Ivens, Björn Sven