Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Arbeitsmarkt und Unternehmensstrategie : mehr Bezug nötig
Authors: Ledergerber, Kuno
Published in: Organisator
Volume(Issue): 2014
Issue: 5
Page(s): 14
Pages to: 15
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 0473-2839
Language: German
Subjects: Arbeitsmarkt; Organisator; Bezug; Unternehmensstrategie
Subject (DDC): 658.3: Human resource management
Abstract: Die Unternehmensführung ist zu stark und zu einseitig auf die Absatzmärkte fokussiert und beachtet dabei den immer wichtigeren Einfluss des Arbeitmarktes zu wenig. Die Folge: Fehlsteuerungen und zu hohe Kosten. Abhilfe bietet der Human-Capital-Ansatz.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9818
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Ledergerber, K. (2014). Arbeitsmarkt und Unternehmensstrategie : mehr Bezug nötig. Organisator, 2014(5), 14–15.
Ledergerber, K. (2014) ‘Arbeitsmarkt und Unternehmensstrategie : mehr Bezug nötig’, Organisator, 2014(5), pp. 14–15.
K. Ledergerber, “Arbeitsmarkt und Unternehmensstrategie : mehr Bezug nötig,” Organisator, vol. 2014, no. 5, pp. 14–15, 2014.
LEDERGERBER, Kuno, 2014. Arbeitsmarkt und Unternehmensstrategie : mehr Bezug nötig. Organisator. 2014. Bd. 2014, Nr. 5, S. 14–15
Ledergerber, Kuno. 2014. “Arbeitsmarkt und Unternehmensstrategie : mehr Bezug nötig.” Organisator 2014 (5): 14–15.
Ledergerber, Kuno. “Arbeitsmarkt und Unternehmensstrategie : mehr Bezug nötig.” Organisator, vol. 2014, no. 5, 2014, pp. 14–15.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.