Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKrauskopf, Patrick-
dc.date.accessioned2018-08-28T13:52:48Z-
dc.date.available2018-08-28T13:52:48Z-
dc.date.issued2015-12-13-
dc.identifier.issn1420-7222de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9797-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherTA-Mediade_CH
dc.relation.ispartofSonntagsZeitungde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc343: Öffentliches Recht (CH), Sachen-, Finanz-, Steuer- und Wirtschaftsrechtde_CH
dc.titleSRG-Deal mit Swisscom und Ringier wäre im Ausland chancenlosde_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Regulierung und Wettbewerb (IRW)de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.start21de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Krauskopf, P. (2015). SRG-Deal mit Swisscom und Ringier wäre im Ausland chancenlos. SonntagsZeitung, 21.
Krauskopf, P. (2015) ‘SRG-Deal mit Swisscom und Ringier wäre im Ausland chancenlos’, SonntagsZeitung, p. 21.
P. Krauskopf, “SRG-Deal mit Swisscom und Ringier wäre im Ausland chancenlos,” SonntagsZeitung, p. 21, Dec. 2015.
KRAUSKOPF, Patrick, 2015. SRG-Deal mit Swisscom und Ringier wäre im Ausland chancenlos. SonntagsZeitung. 13 Dezember 2015. S. 21
Krauskopf, Patrick. 2015. “SRG-Deal mit Swisscom und Ringier wäre im Ausland chancenlos.” SonntagsZeitung, December, 21.
Krauskopf, Patrick. “SRG-Deal mit Swisscom und Ringier wäre im Ausland chancenlos.” SonntagsZeitung, Dec. 2015, p. 21.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.