Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-953
Title: Kinder und digitale Medien : eine Untersuchung zur Praxistauglichkeit der 3-6-9-12 Regel in der Medienerziehung mit Kindern
Authors : Meister, Karin
Stocker Nebel, Claudia
Advisors / Reviewers : Genner, Sarah
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Issue Date: 2014
Language : Deutsch / German
Subject (DDC) : 150: Psychologie
Departement: Angewandte Psychologie
Organisational Unit: Departement Angewandte Psychologie
Publication type: Thesis: Master / Master Thesis
DOI : 10.21256/zhaw-953
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/953
Appears in Collections:Masterarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gruppe_Meister_Karin_Stocker_Nebel_Claudia.pdf4.84 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.