Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Medienmanagement als Qualitätsmanagement |
Authors: | Wyss, Vinzenz |
Published in: | Grundlagen des Medienmanagements |
Editors of the parent work: | Karmasin, Matthias Winter, Carsten |
Page(s): | 149 |
Pages to: | 172 |
Issue Date: | 2002 |
Edition: | 2. Auflage |
Series: | UTB für Wissenschaft : Uni-Taschenbücher |
Series volume: | 8203 |
Publisher / Ed. Institution: | Fink |
Publisher / Ed. Institution: | München |
ISBN: | 3-8252-8203-1 978-3-8252-8203-5 |
Language: | German |
Subjects: | IAM Forschung |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8378 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wyss, V. (2002). Medienmanagement als Qualitätsmanagement. In M. Karmasin & C. Winter (eds.), Grundlagen des Medienmanagements (2. Auflage, pp. 149–172). Fink.
Wyss, V. (2002) ‘Medienmanagement als Qualitätsmanagement’, in M. Karmasin and C. Winter (eds) Grundlagen des Medienmanagements. 2. Auflage. München: Fink, pp. 149–172.
V. Wyss, “Medienmanagement als Qualitätsmanagement,” in Grundlagen des Medienmanagements, 2. Auflage., M. Karmasin and C. Winter, Eds. München: Fink, 2002, pp. 149–172.
WYSS, Vinzenz, 2002. Medienmanagement als Qualitätsmanagement. In: Matthias KARMASIN und Carsten WINTER (Hrsg.), Grundlagen des Medienmanagements. 2. Auflage. München: Fink. S. 149–172. ISBN 3-8252-8203-1
Wyss, Vinzenz. 2002. “Medienmanagement als Qualitätsmanagement.” In Grundlagen des Medienmanagements, edited by Matthias Karmasin and Carsten Winter, 2. Auflage, 149–72. München: Fink.
Wyss, Vinzenz. “Medienmanagement als Qualitätsmanagement.” Grundlagen des Medienmanagements, edited by Matthias Karmasin and Carsten Winter, 2. Auflage, Fink, 2002, pp. 149–72.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.