Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-797
Title: Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen
Authors : Odermatt, Esther
Thomet, Eveline
Advisors / Reviewers : Schweingruber, Daniel
Waller, Gregor
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Issue Date: 2009
Language : Deutsch / German
Subjects : Lernen; Förderunterricht; Begabtenförderung; Kindergarten; Grundschule
Subject (DDC) : 150: Psychologie
Departement: Angewandte Psychologie
Organisational Unit: Departement Angewandte Psychologie
Publication type: Thesis: Bachelor / Bachelor Thesis
DOI : 10.21256/zhaw-797
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/797
Appears in Collections:Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ba0037.pdf582.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.