Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-797
Publication type: Bachelor thesis
Title: Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen
Authors: Odermatt, Esther
Thomet, Eveline
Advisors / Reviewers: Schweingruber, Daniel
Waller, Gregor
DOI: 10.21256/zhaw-797
Extent: 62
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subjects: Lernen; Förderunterricht; Begabtenförderung; Kindergarten; Grundschule
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/797
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ba0037.pdf582.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Odermatt, E., & Thomet, E. (2009). Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-797
Odermatt, E. and Thomet, E. (2009) Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-797.
E. Odermatt and E. Thomet, “Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009. doi: 10.21256/zhaw-797.
ODERMATT, Esther und Eveline THOMET, 2009. Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Odermatt, Esther, and Eveline Thomet. 2009. “Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-797.
Odermatt, Esther, and Eveline Thomet. Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009, https://doi.org/10.21256/zhaw-797.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.