Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-797
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen |
Authors: | Odermatt, Esther Thomet, Eveline |
Advisors / Reviewers: | Schweingruber, Daniel Waller, Gregor |
DOI: | 10.21256/zhaw-797 |
Extent: | 62 |
Issue Date: | 2009 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Lernen; Förderunterricht; Begabtenförderung; Kindergarten; Grundschule |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/797 |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ba0037.pdf | 582.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Odermatt, E., & Thomet, E. (2009). Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-797
Odermatt, E. and Thomet, E. (2009) Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-797.
E. Odermatt and E. Thomet, “Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009. doi: 10.21256/zhaw-797.
ODERMATT, Esther und Eveline THOMET, 2009. Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Odermatt, Esther, and Eveline Thomet. 2009. “Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-797.
Odermatt, Esther, and Eveline Thomet. Das Bright-Start-Curriculum und dessen Einfluss auf das schulische Lernen. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009, https://doi.org/10.21256/zhaw-797.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.