Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: In die Frühe Förderung investieren : Prävention in der frühen Kindheit und ihre Bedeutung für die Soziale Arbeit
Authors: Hess, Jeannine
Läubli, Laura
Published in: SozialAktuell
Volume(Issue): 2017
Issue: 9
Page(s): 18
Pages to: 19
Issue Date: Sep-2017
Publisher / Ed. Institution: AvenirSocial
ISSN: 1422-8432
Language: German
Subjects: Prävention; Frühe Förderung
Subject (DDC): 361: Social work and welfare
371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7742
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Centre for Education, Development and Services (ZBES)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hess, J., & Läubli, L. (2017). In die Frühe Förderung investieren : Prävention in der frühen Kindheit und ihre Bedeutung für die Soziale Arbeit. SozialAktuell, 2017(9), 18–19.
Hess, J. and Läubli, L. (2017) ‘In die Frühe Förderung investieren : Prävention in der frühen Kindheit und ihre Bedeutung für die Soziale Arbeit’, SozialAktuell, 2017(9), pp. 18–19.
J. Hess and L. Läubli, “In die Frühe Förderung investieren : Prävention in der frühen Kindheit und ihre Bedeutung für die Soziale Arbeit,” SozialAktuell, vol. 2017, no. 9, pp. 18–19, Sep. 2017.
HESS, Jeannine und Laura LÄUBLI, 2017. In die Frühe Förderung investieren : Prävention in der frühen Kindheit und ihre Bedeutung für die Soziale Arbeit. SozialAktuell. September 2017. Bd. 2017, Nr. 9, S. 18–19
Hess, Jeannine, and Laura Läubli. 2017. “In die Frühe Förderung investieren : Prävention in der frühen Kindheit und ihre Bedeutung für die Soziale Arbeit.” SozialAktuell 2017 (9): 18–19.
Hess, Jeannine, and Laura Läubli. “In die Frühe Förderung investieren : Prävention in der frühen Kindheit und ihre Bedeutung für die Soziale Arbeit.” SozialAktuell, vol. 2017, no. 9, Sept. 2017, pp. 18–19.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.