Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-772
Publication type: Bachelor thesis
Title: Privatsphäre online – warum sich Jugendliche in Sozialen Netzwerken schützen
Authors: Pfanner-Meyer, Brigitte
Advisors / Reviewers: Willemse, Isabel
DOI: 10.21256/zhaw-772
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/772
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pfanner-Meyer_Brigitte.pdf2.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Pfanner-Meyer, B. (2014). Privatsphäre online – warum sich Jugendliche in Sozialen Netzwerken schützen [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-772
Pfanner-Meyer, B. (2014) Privatsphäre online – warum sich Jugendliche in Sozialen Netzwerken schützen. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-772.
B. Pfanner-Meyer, “Privatsphäre online – warum sich Jugendliche in Sozialen Netzwerken schützen,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014. doi: 10.21256/zhaw-772.
PFANNER-MEYER, Brigitte, 2014. Privatsphäre online – warum sich Jugendliche in Sozialen Netzwerken schützen. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Pfanner-Meyer, Brigitte. 2014. “Privatsphäre online – warum sich Jugendliche in Sozialen Netzwerken schützen.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-772.
Pfanner-Meyer, Brigitte. Privatsphäre online – warum sich Jugendliche in Sozialen Netzwerken schützen. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014, https://doi.org/10.21256/zhaw-772.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.