Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität
Authors: Wyss, Vinzenz
Keel, Guido
Published in: Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines
Editors of the parent work: Machill, Marcel
Beiler, Markus
Page(s): 143
Pages to: 163
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: Halem
Publisher / Ed. Institution: Köln
ISBN: 978-3-938258-33-0
Language: German
Subjects: IAM Forschung
Subject (DDC): 070: News media, journalism and publishing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7653
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wyss, V., & Keel, G. (2007). Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität. In M. Machill & M. Beiler (eds.), Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines (pp. 143–163). Halem.
Wyss, V. and Keel, G. (2007) ‘Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität’, in M. Machill and M. Beiler (eds) Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines. Köln: Halem, pp. 143–163.
V. Wyss and G. Keel, “Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität,” in Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines, M. Machill and M. Beiler, Eds. Köln: Halem, 2007, pp. 143–163.
WYSS, Vinzenz und Guido KEEL, 2007. Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität. In: Marcel MACHILL und Markus BEILER (Hrsg.), Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines. Köln: Halem. S. 143–163. ISBN 978-3-938258-33-0
Wyss, Vinzenz, and Guido Keel. 2007. “Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität.” In Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines, edited by Marcel Machill and Markus Beiler, 143–63. Köln: Halem.
Wyss, Vinzenz, and Guido Keel. “Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität.” Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines, edited by Marcel Machill and Markus Beiler, Halem, 2007, pp. 143–63.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.