Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität |
Authors: | Wyss, Vinzenz Keel, Guido |
Published in: | Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines |
Editors of the parent work: | Machill, Marcel Beiler, Markus |
Page(s): | 143 |
Pages to: | 163 |
Issue Date: | 2007 |
Publisher / Ed. Institution: | Halem |
Publisher / Ed. Institution: | Köln |
ISBN: | 978-3-938258-33-0 |
Language: | German |
Subjects: | IAM Forschung |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7653 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wyss, V., & Keel, G. (2007). Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität. In M. Machill & M. Beiler (eds.), Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines (pp. 143–163). Halem.
Wyss, V. and Keel, G. (2007) ‘Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität’, in M. Machill and M. Beiler (eds) Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines. Köln: Halem, pp. 143–163.
V. Wyss and G. Keel, “Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität,” in Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines, M. Machill and M. Beiler, Eds. Köln: Halem, 2007, pp. 143–163.
WYSS, Vinzenz und Guido KEEL, 2007. Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität. In: Marcel MACHILL und Markus BEILER (Hrsg.), Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines. Köln: Halem. S. 143–163. ISBN 978-3-938258-33-0
Wyss, Vinzenz, and Guido Keel. 2007. “Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität.” In Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines, edited by Marcel Machill and Markus Beiler, 143–63. Köln: Halem.
Wyss, Vinzenz, and Guido Keel. “Google als Trojanisches Pferd? : Konsequenzen der Internet-Recherche von Journalisten für die journalistische Qualität.” Die Macht der Suchmaschinen : the power of search engines, edited by Marcel Machill and Markus Beiler, Halem, 2007, pp. 143–63.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.