Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-761
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? |
Authors: | Stricker, Edith |
Advisors / Reviewers: | Genner, Sarah |
DOI: | 10.21256/zhaw-761 |
Issue Date: | 2014 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/761 |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stricker_Edith.pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Stricker, E. (2014). CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-761
Stricker, E. (2014) CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-761.
E. Stricker, “CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder?,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014. doi: 10.21256/zhaw-761.
STRICKER, Edith, 2014. CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Stricker, Edith. 2014. “CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder?” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-761.
Stricker, Edith. CompiSternli – Kinder unterrichten Senioren : sind CompiSternli besondere Kinder? ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2014, https://doi.org/10.21256/zhaw-761.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.