Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMüller-Stewens, Günter-
dc.contributor.authorMüller, Adrian W.-
dc.date.accessioned2018-06-27T14:55:26Z-
dc.date.available2018-06-27T14:55:26Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.isbn978-3-7910-2868-2de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7416-
dc.format.extent255de_CH
dc.language.isodede_CH
dc.publisherSchäffer-Poeschelde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc003: Systemede_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleStrategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudiende_CH
dc.typeBuchde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.publisher.placeStuttgartde_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.publication.reviewEditorial reviewde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Müller-Stewens, G., & Müller, A. W. (2009). Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Schäffer-Poeschel.
Müller-Stewens, G. and Müller, A.W. (2009) Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
G. Müller-Stewens and A. W. Müller, Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2009.
MÜLLER-STEWENS, Günter und Adrian W. MÜLLER, 2009. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. ISBN 978-3-7910-2868-2
Müller-Stewens, Günter, and Adrian W. Müller. 2009. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Müller-Stewens, Günter, and Adrian W. Müller. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Schäffer-Poeschel, 2009.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.