Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien
Authors: Müller-Stewens, Günter
Müller, Adrian W.
Extent: 255
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: Schäffer-Poeschel
Publisher / Ed. Institution: Stuttgart
ISBN: 978-3-7910-2868-2
Language: German
Subject (DDC): 003: Systems
658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7416
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller-Stewens, G., & Müller, A. W. (2009). Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Schäffer-Poeschel.
Müller-Stewens, G. and Müller, A.W. (2009) Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
G. Müller-Stewens and A. W. Müller, Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2009.
MÜLLER-STEWENS, Günter und Adrian W. MÜLLER, 2009. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. ISBN 978-3-7910-2868-2
Müller-Stewens, Günter, and Adrian W. Müller. 2009. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Müller-Stewens, Günter, and Adrian W. Müller. Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, Fallstudien. Schäffer-Poeschel, 2009.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.