Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis
Authors: Schüz, Mathias
Extent: 368
Issue Date: 2016
Publisher / Ed. Institution: Pearson
Publisher / Ed. Institution: London
ISBN: 978-3-8689-4278-1
978-3-8632-6773-5
Language: German
Subject (DDC): 170: Ethics
658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7401
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schüz, M. (2016). Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis. Pearson.
Schüz, M. (2016) Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis. London: Pearson.
M. Schüz, Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis. London: Pearson, 2016.
SCHÜZ, Mathias, 2016. Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis. London: Pearson. ISBN 978-3-8689-4278-1
Schüz, Mathias. 2016. Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis. London: Pearson.
Schüz, Mathias. Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis. Pearson, 2016.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.