Search


Results 1-15 of 18 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
1-Jul-2008LOHAS : weiterhin auf dem VormarschRüeger, Brian; Heimann, I.
2008Psychologie der MarkeMüller, Andrea; Jonas, Kai J.; Boos, Margarete
2008Strategic Foresight : Prozesse strategischer Trend- und Zukunftsforschung in UnternehmenMüller-Stewens, Günter; Gross, Peter; Müller, Adrian W.
2008Marketing events : determinants and consequences of participant satisfactionMüller, Steffen; Lütke, Verena
2008Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffenKaul, Helge; Steinmann, Cary
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2008The 30-Second-Sale : snap impressions of a retail sales person influence consumers decision makingHari, Jürg; Stros, Michael; Marriott, John
2008Mixed evidence of an early market entry in the pharmaceutical business marketStros, Michael; Hari, Jürg; Marriott, John
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008EU enlargement : a case study of branding standardisationMelewar, T.C.; Hayday, David; Gupta, Suraksha; Cohen, Geraldine
2008Power of the subconscious in decision making in personal sellingStros, Michael; Hari, Jürg J.; Mariott, John
2008Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfenKaul, Helge
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2008Uses of corporate blogsHallier, Christine
2008Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?Hari, Jürg J.; Meyer, Annalisa
Results 1-15 of 18 (Search time: 0.005 seconds).