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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2009The relevance of marketing activities in the Swiss prescription drugs market : two empirical qualitative studiesStros, Michael; Hari, Jürg J.; Marriott, John
2009A conceptual model of an analysis- and training instrument for sales personsStros, Michael; Marriott, John; Hari, Jürg
2008Price sensitivity for green power in electricity markets : results from a conjoint analysis and a representative survey in SwitzerlandHari, Jürg J.; Karathanasis, Nikos; Burri, Stefan
2008The 30-Second-Sale : snap impressions of a retail sales person influence consumers decision makingHari, Jürg; Stros, Michael; Marriott, John
2008Mixed evidence of an early market entry in the pharmaceutical business marketStros, Michael; Hari, Jürg; Marriott, John
2008Power of the subconscious in decision making in personal sellingStros, Michael; Hari, Jürg J.; Mariott, John
2008Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?Hari, Jürg J.; Meyer, Annalisa
2007Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb habenHari, Jürg
2006Markteinführung : überwinden der Stolpersteine in der DiffusionsstrategieHari, Jürg
2006Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?Hari, Jürg; Lutz, Jacqueline
2006Wie geschieht Innovation in Schweizer KMU? : Forschungsbericht des Teilprojektes ADAM IJung, Adalbert; Dönnges, Godela; Hari, Jürg J.; Pult, I.
2005Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützenHari, Jürg; Zumsteg, David
2005Was sind "Biotechs" wert?Stros, Michael; Hari, Jürg J.
2005Kunden zielgerecht ansprechen durch effiziente KampagnenCritchley, Geraldine; Hari, Jürg; Stadelmann, Martin; Hafner, Nils
20041. Schweizer Kundenwert-TagHari, Jürg
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