Search


Results 1-15 of 31 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Marktforschung 4.0: Innovation und Konsumentenakzeptanz : wie man Konsumenten gelegentlich zu ihrem Glück zwingen mussBearth, Angela
2015Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Fuchs, Rainer
2015Gender-specific risk attitudes : does this stereotype also exist at the implicit level?Hari, Jürg J.; Rawitzer, Heike; Sukale, Nadine
2015Status Quo und Entwicklungspotential von Schweizer Unternehmen in Bezug auf die Serviceorientierung und ServiceentwicklungWehrli, Hans Peter; Dietl, Helmut Max; Rüeger, Brian
2015Bessere Beziehungen durch FeedbacksystemeMüller, Steffen; Farese, Crisanto
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 & Marketing Leadership PreisRüeger, Brian
2015Do you remember? : a comparison of nostalgic ad-evoked responses by baby-boomers and generation yBeurer-Züllig, Bettina; Kavci, Senem; Möckli, Melanie
2015The business of luxuryDuma, Fabio; Hallier Willi, Christine; Steinmann, Cary
2015Customer perception of strikes in the transportation sector : an analysis of MWOMSeemann, Ann Kathrin; Gebele, Christoph; Wernet, Christin; Lindenmeier, Jörg; Liberatore, Florian
2015Social Media Manager : Markenbotschafter im InternetMüller, Steffen; Klaas, Michael
2015Changing the warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of insurance consultantsSeiler, Roger; Hari, Jürg J.; Kavci, Senem
2015Cross marketing in swiss tourism : manus manum lavatKendzia, Michael Jan; Steinmann, Cary
2015Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der MarktforschungMüller, Steffen; Graf, Sandro
2015Marketing : Konzepte - Instrumente - AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean-Paul
2015Crocodile marketing : an experimental investigation into the effects of “Crocodile-Tear” apologies on patient loyalty intentionsDietrich, Martin; Drevs, Florian; Lindenmeier, Jörg; Renner, Simone; Seemann, Ann-Kathrin; Tscheulin, Dieter K.
Results 1-15 of 31 (Search time: 0.006 seconds).