Search


Results 1-15 of 199 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2018Limited attention, competition and welfareHefti, Andreas
5-Oct-2018Verantwortungsvolle UnternehmensführungSchüz, Mathias
Feb-2018Tap versus bottled water consumption : the influence of social norms, affect and image on consumer choiceEtale, Anita; Jobin, Marilou; Siegrist, Michael
2018A comprehensive model of consequences of a value conflict on well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2018Digitalisierung als Chance für emotionale Kundenbindung : die Investitionen der SAP im SegelsportScheifele, Angelika; Haarmann, Jens
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2018Evaluating trust based on impression formation in business encountersRozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine
2018David versus Goliath “Deluxe” : innovative approaches of niche entrepreneurs and why they flourish in the big shadow of mainstream luxuryDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2018Materialism versus green values : revisiting research on value conflictsFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2018Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und AntwortenKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Business solutions as signalsZimmer, Marcus; Salonen, Anna; von Wangenheim, Florian
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
Results 1-15 of 199 (Search time: 0.006 seconds).