Search


Results 1-15 of 29 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2013CRM Trends 2015Lichter, Rolf; Lucco, Andreas; Salma, Viktoria
Nov-2013Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollenHannich, Frank; Gehring, Bettina; Wüthrich, Adrian
2013Social media strategy : a step-by-step guide to building your social businessLardi, Kamales; Fuchs, Rainer
2013"Noch nie hat sich ein Unternehmen einfach so in eine Agentur verliebt" : die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen - eine Studie aus KundensichtJanoschka, Anja; Fleck, Matthes; Schleiss, Sandra; Rellstab, Rolf
2013Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen KundenwertsMyrach, T.; Schauer, H.; Seiler, Roger
2013Virtual brand-communities using blogs as communication platforms and their impact on the two-step communication process : a research agendaHallier Willi, Christine; Melewar, T.C.; Broderick, Amanda J.
2013Ist Marketing weiblich?Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne
2013Mobile CRM : Potenziale erkennen und nutzenSeiler, Roger; Rellstab, Rolf; Völkle, Thomas
2013Sieben Thesen : Denken in Silos ist VergangenheitSteinmann, Cary
2013Grössere und kleinere Sprünge : Kundenbeziehungsmanagement in der Schweizer AssekuranzLucas, André
2013Liebe auf wackligen BeinenJanoschka, Anja; Rellstab, Rolf
2013Business students’ perception of sales careers : differences between students in Switzerland, Turkey, and the United StatesKarakaya, Fahri; Quigley, Charles; Bingham, Frank; Hari, Jürg J.; Nasir, Aslihan
2013Plan and deliver enterprise collaboration initiativesLardi, Kamales; Rellstab, Rolf
2013Plan and deliver business 2.0 initiativesLardi, Kamaleswari; Ledergerber, Armin
2013A sustainable approach to social media for businessesGraf, Sandro; Mandl, Teresa Valerie
Results 1-15 of 29 (Search time: 0.008 seconds).