Search


Results 1-15 of 226 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2018Limited attention, competition and welfareHefti, Andreas
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne; Kübler, David Lucien; Barth, Linard; Heierli, Reto; Rozumowski, Anna; Kiarostami, Tania
5-Oct-2018Verantwortungsvolle UnternehmensführungSchüz, Mathias
2018Motivations of Chinese rising middle-class consumers to purchase food onlineEnzmann, Patricia; Dela Cruz, Jeremy; Max, Charlène
2018Omnichannel – die Luxusmodebranche vor der Herausforderung zwischen Haptik und TechnologieDuma, Fabio; Brunetti, Gianluca
2018A comprehensive model of consequences of a value conflict on well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2018Content Marketing und BrandingSuvada, Adrienne
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2018Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2018Industrielle After Sales Services in China : Rahmenbedingungen, Geschäftsmodelle, Analysen, EmpfehlungenPrandini, Markus; Lehmann, Ralph; Blumer, Helene; Keller, Jacqueline
2018Storytelling as a tool for internal branding and knowledge management : ein Feldexperiment im Dienstleistungssektor über die Wirksamkeit von StorytellingHari, Jürg J.; Kaufmann, Andreas; Venosta, Sascha
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
Results 1-15 of 226 (Search time: 0.005 seconds).