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2015-07-01Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Müller, Steffen; Hüttermann, Marcel; Kübler, David Lucien; Stadelmann, Martin
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia; Kübler, David Lucien; Wüthrich, Adrian
2012Swiss CRM 2012 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Jenni, Claudia; Beerli, Beata; Mandl, Teresa Valerie; Rüeger, Brian
2012-01Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian; Karla, Jürgen
2011-11-12Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011-06-01Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen solltenHannich, Frank; Rüeger, Brian
2011-03The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2009-06-09Trotz der Rezession auf CRM setzenRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008-12-12CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
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