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2016-01Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Rauch, Martina; Bissig, Patrick; Kübler, David Lucien
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline; Müller, Steffen; Vogt, Helen; Seiler, Roger; Kubli, Carolina; Kübler, David Lucien
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Müller, Steffen; Hüttermann, Marcel; Kübler, David Lucien; Stadelmann, Martin
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia; Kübler, David Lucien; Wüthrich, Adrian
2012Swiss CRM 2012 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Jenni, Claudia; Beerli, Beata; Mandl, Teresa Valerie; Rüeger, Brian
2012Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian; Karla, Jürgen
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen solltenHannich, Frank; Rüeger, Brian
2011The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2009Trotz der Rezession auf CRM setzenRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008Swiss CRM 2008 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenTroesch-Jacot, Mireille; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia; Siems, Florian
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