Search


Results 1-15 of 312 (Search time: 0.036 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Apr-2019eSports Schweiz 2019 (Vorversion)Hüttermann, Marcel
Apr-2019eSports Schweiz 2019Hüttermann, Marcel
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2019Ambivalent consumer networks coping with conflictsKaiser, Ulrich; Kozinets, Robert V.; Kotowski, Wolfgang
2019Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goodsFleiß, Jürgen; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiß, Eva; Murphy, Ryan O.; Posch, Alfred
2019Big Data im MarketingKlaas, Michael; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
Nov-2018Limited attention, competition and welfareHefti, Andreas
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
5-Oct-2018Verantwortungsvolle UnternehmensführungSchüz, Mathias
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2018Content Marketing und BrandingSuvada, Adrienne
Results 1-15 of 312 (Search time: 0.036 seconds).