Search


Results 31-45 of 385 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen UnternehmensGraf, Sandro; Rüeger, Brian
2022Why do consumers discard products prematurely? : a consumer value perspectiveFurchheim, Pia; Kreidler, Nicole
2022Prozesse und Prozessautomatisierung im MarketingKlaas, Michael
2022Thumbs up : an empirical analysis on employee’s intention to interact with corporate contentBächler, Jesse Raymond; Benz, Manuel; Heim, Nina
2022The influence of non-transactional fan engagement on merchandise consumptionHüttermann, Marcel; Kunkel, Thilo
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
2022Management der UnternehmensmarkeSuvada, Adrienne
2022Der Kern des «Business» : die Value PropositionFuchs, Rainer
2022Aktuelle Herausforderungen im MarketingRüeger, Brian
2022Management von LeistungenFuchs, Rainer
4-Nov-2021Value-Based Healthcare Management – die Umsetzung des Konzepts Value-Based Healthcare in der Praxis : Teil 5: VBHC – Mehr als nur PROMs messenLiberatore, Florian
25-Mar-2021Jedem Review seine gezielte AntwortMüller, Steffen; Collenberg, Anja; Furchheim, Pia
10-Mar-2021Now you see me : a quantitative study on the effects of ad blocker usage on users’ brand perceptionStallone, Valerio; Rozumowski, Anna; Pelka, Amelie; Reisig, Dominik; Pankratz, Claire
2021Pivots in the luxury business : discovering the new luxury consumer through social dataBendoni, Wendy K.; Duma, Fabio
2021Connoisseurship consumption & market evolution : the case of the Swiss mechanical watch industry and the emergence of new luxury watch brandsPieth, Matthias; Duma, Fabio
Results 31-45 of 385 (Search time: 0.005 seconds).