Search


Results 16-30 of 385 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022How much are our customers worth? : investigating the ease of use and usefulness of data coopetition for SMEKaya, Tania; Stallone, Valerio
2022«Running the Business» : der aufgabenorientierte Ansatz im MarketingRüeger, Brian
2022Trust and cybersickness in VR-marketing : investigating IPD and cybersickness, and their effects on trust, customer value, NPS, cross- and up-sellingSeiler, Roger; Brodmann, Thierry; Keller, Thomas
2022Corporate purpose and employee well-being in the luxury industry : conceptual foundations and recommendations for the Swiss watch sectorDuma, Fabio; Khalifa, Dina; Schäfer, Jule
2022Das Grundmodell für «Building the Business» : Business Model Canvas und die UmweltFuchs, Rainer
2022Was sind Kunden zu zahlen bereit? : ein Vergleich der Open-Ended-, Gabor-Granger- und Van-Westendorp-MethodeMüller, Steffen; Heim, Nina; Matthys, Stefan
2022Management von InhaltenSuvada, Adrienne
2022Transition : vom «Building the Business» zum «Running the Business»Rüeger, Brian
2022Aktivitäten, Partnerschaften und Ressourcen im analogen und digitalen MarketingWyss, Saskia
2022Was ist Marketing?Rüeger, Brian
2022Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges SchwertBächler, Jesse Raymond
2022The revolution of digital advertising will be tokenizedStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
2022Management von DatenKlaas, Michael
2022Kundensegmente, Kundenbeziehungen, Kanäle und DistributionMerdzanovic, Adis
2022Kundenlösungen als Signale : warum Unternehmen am Lösungsgeschäft festhalten sollten, auch wenn es nicht profitabel istZimmer, Marcus; v. Wangenheim, Florian; Salonen, Anna
Results 16-30 of 385 (Search time: 0.004 seconds).