Search


Results 346-360 of 516 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline, et al
2015Erfolgsfaktoren der ServiceorientierungRüeger, Brian
2015Jobprofile im MarketingMüller, Steffen; Fuchs, Rainer; Graf, Sandro; Klaas, Michael
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
29-Sep-2014Materialism : the good, the bad, and the uglyShrum, L. J; Lowrey, Tina; Pandelaere, Mario; Ruvio, Ayalla; Gentina, Elodie, et al
2014Holier than thou : an exploration of the green side of materialismFurchheim, Pia; Jahn, Steffen; Zanger, Cornelia
2014Kooperatives CRM als Basis für neue Geschäfts- und Servicemodelle : Versicherungen im HyperwettbewerbCrowden, Catherine; Kübler, David Lucien; Hannich, Frank; Wüthrich, Adrian
2014Professionelles Produktmanagement : was machen erfolgreiche Unternehmen anders?Fuchs, Rainer
2014Der Service Encounter als "Moment of Truth" : die Besonderheit der persönlichen Kunden-Mitarbeiter-Interaktion beim Verkauf von Luxusuhren verstehenDuma, Fabio
2014Serviceorientierung : Status quo von grossen und mittleren Unternehmen in der Deutschschweiz und Implikationen für das ManagementRüeger, Brian
2014How to change payment behaviour : a mixed methods approachGraf, Sandro; Gehring, Bettina; Scherrer, Corinne; Hänsli, Nina
2014Warmth and competence dimensions of brands as a result of implicit perceptionsHari, Jürg; Forestier, Céline; Rawitzer, Heike; Laager, Yvonne
2014B2B-Marketing : Herausforderung NachhaltigkeitGürtler, Stefan; Berger, Verena
2014Auf der Agenda : Durchbruch bei CRM-LösungenScherrer, Corinne; Hannich, Frank
2014Paying for flexibility : increasing customer participation in demand response programs through rewards and punishmentsGamma, Karoline; Loock, Moritz; Cometta, Claudio
Results 346-360 of 516 (Search time: 0.007 seconds).