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2016Darf ich wissen, wer du bist? : Mehrwert der Identifikation aus KundensichtHannich, Frank; Crowden, Catherine; Bissig, Patrick; Kübler, David; Gabler, Claudia; Schuler, Claude
2016Vertrauen in Automarken : Quantitative Untersuchung und Messung des Vertrauens in Automarken in der SchweizSeiler, Roger; Pizzulo, Alessio
2016Der Einfluss von Weinetiketten auf die Markenpersönlichkeit und KaufabsichtKavci, Senem; Altieri, Danilo
2016Estimating Multi-Beta Pricing Models : With or Without an Intercept: Further Results from SimulationsBänziger-Aiba, Armin; Akermann, Florin Ernst
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2016Aligning identity and behavior in luxury watch retail : understanding the front reality of sales staff in luxury watch boutiques as a starting pointDuma, Fabio; Hallier Willi, Christine
2016Brand analysis in sports using repertory grid technique : Grasshopper Club Zurich as a case studyBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Hari, Jürg J.
2016The management of luxury brand behavior : adapting luxury brand management to the changing market forces of the 21st centuryDuma, Fabio; Hallier Willi, Christine; Nguyen, Bang; Melewar, T.C.
2016Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
2016Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?Graf, Sandro
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
2016Status Quo, aktuelle Trends und Erfolgsfaktoren im KundenbeziehungsmanagementBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel
2016The warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of crowdfundingHari, Jürg J.; Glaunsinger, Senem; Seiler, Roger
2016Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördernBétrisey, Michèle; Seiler, Roger
2016Dynamische Preise : Zweck und NutzenGünster, Andrea
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