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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016Brand analysis in sports using repertory grid technique : Grasshopper Club Zurich as a case studyBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Hari, Jürg J.
2016The management of luxury brand behavior : adapting luxury brand management to the changing market forces of the 21st centuryDuma, Fabio; Hallier Willi, Christine; Nguyen, Bang; Melewar, T.C.
2016Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
2016Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?Graf, Sandro
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
2016Status Quo, aktuelle Trends und Erfolgsfaktoren im KundenbeziehungsmanagementBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel
2016The warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of crowdfundingHari, Jürg J.; Glaunsinger, Senem; Seiler, Roger
2016Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördernBétrisey, Michèle; Seiler, Roger
2016Dynamische Preise : Zweck und NutzenGünster, Andrea
2016Which product features delight customers? : an analysis of online reviewsMüller, Steffen; Beinert, Markus
2016The silent surfer : experimentally manipulated live web content to study consumer behaviourSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2016Heikler Umgang mit KundendatenMiesler, Linda; Bearth, Angela
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