Search


Results 1-15 of 255 (Search time: 0.018 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2018-10-15Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne; Kübler, David Lucien; Barth, Linard; Heierli, Reto; Rozumowski, Anna; Kiarostami, Tania
2018A comprehensive model of consequences of a value conflict on well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2018Motivations of Chinese rising middle-class consumers to purchase food onlineEnzmann, Patricia; Dela Cruz, Jeremy; Max, Charlène
2018Omnichannel – die Luxusmodebranche vor der Herausforderung zwischen Haptik und TechnologieDuma, Fabio; Brunetti, Gianluca
2018Motivation zum Craft Beer Konsum : eine Analyse nach dem Means-End-AnsatzRellstab, Rolf; Franchini, Luca
2018Markenemotionalisierung durch Musik im Schweizer LuxusuhrensegmentKübler, David Lucien; Bräm, Tobias
2018Kundennutzen durch digitale Transformation : Business-Process-Management-Studie – Status quo und ErfolgsmusterBrucker-Kley, Elke; Keller, Thomas; Kykalova, Denisa
2018Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und AntwortenKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Industrielle After Sales Services in China : Rahmenbedingungen, Geschäftsmodelle, Analysen, EmpfehlungenPrandini, Markus; Lehmann, Ralph; Blumer, Helene; Keller, Jacqueline
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2018Chatbots : an interactive technology for personalized communication and transactionZumstein, Darius; Hundertmark, Sophie
2018Instagram : sponsored Posts vs. Posts mit Produktempfehlungen im Bereich ModeKörner, Amélie-Charlotte; Tanner, Cedric
2018Solidarität ade?Scheuner, Bojana; Zeier Röschmann, Angela
2018Evaluating trust based on impression formation in business encountersRozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine
Results 1-15 of 255 (Search time: 0.018 seconds).