Search


Results 1-15 of 353 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Sep-2020Onlinehändlerbefragung 2020 : nachhaltiges Wachstum des E-Commerce und Herausforderungen in KrisenzeitenZumstein, Darius; Oswald, Carmen
2020Success factors of e-commerce : drivers of the conversion rate and basket valueZumstein, Darius; Kotowski, Wolfgang
2020Trigger-based Marketing : Tiki-Taka im digitalen KundenbeziehungsmanagementHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2020Marketing innovation : a systematic reviewPurchase, Sharon; Volery, Thierry
2020Mastering the digital transformation as a heritage luxury fashion brandDuma, Fabio; Labati, Florence; Brunetti, Gianluca; Gadgil, Maya
2020Customer Experience Journey-Wissen : was der Kunde in der Realität wirklich erlebtRawitzer, Heike; Hefti, Jacques
2020Steigerung der Datenteilbereitschaft in B2B als Grundlage für die Entwicklung von neuen, datenbasierten ServicesVogt, Helen; Ehrat, Matthias; Holler, Manuel
2020The digital advertising conceptual flow : a literature reviewStallone, Valerio
Jan-2020The social side of brick and mortar : the impact of brand-related user-generated content on different consumer typologies in food retailingBeurer-Züllig, Bettina; Klaas, Michael
2020Content Marketing-Studie 2020 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizBächler, Jesse; Suvada, Adrienne; Klaas, Michael; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia
Nov-2019Onlinehändlerbefragung 2019 : Chancen und Herausforderungen im Vertrieb und Marketing von Schweizer Onlineshops : eine Studie des Instituts für Marketing ManagementZumstein, Darius; Steigerwald, Antonia
10-Aug-2019Innovative Preissetzungsmechanismen unter besonderer Berücksichtigung von Pay-What-You-WantMatthias, Sander; Heim, Nina
Apr-2019The digital advertising ecosystem vizualisation : literature reviewStallone, Valerio; Klaas, Michael
Apr-2019eSports Schweiz 2019 (Vorversion)Hüttermann, Marcel
Apr-2019eSports Schweiz 2019Hüttermann, Marcel
Results 1-15 of 353 (Search time: 0.011 seconds).