Search


Results 1-10 of 41 (Search time: 0.021 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Wie lässt sich das Vertrauen im Schweizer Mode-Onlinehandel durch Bewertung auf- und ausbauen?Seiler, Roger; Meier, Natacha
2017Artificial Intelligence : Akzeptanz und Wahrnehmung von Chatbots im KundendienstRellstab, Rolf; Los, Caroline
2017Wahrnehmung von Produktattributen bei preispolitischen Massnahmen unter gleichbleibenden ProdukteigenschaftenAckermann, Kurt Alexander; Sevinc, Yeliz
2017A comprehensive e-business framework for luxury watch companiesDuma, Fabio; Dähler, Rico
2017Pricing in theory and practice : combined application of price discrimination and prospect theory compared to an example in practiceHefti, Andreas; Egger, Nicolas
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2017The role of brand communities within the athletic footwear industry : an assessment of selected brand communities with a focus on the Swiss athletic footwear industryRüeger, Brian; Müller, Dana
2016Vertrauen in Automarken : Quantitative Untersuchung und Messung des Vertrauens in Automarken in der SchweizSeiler, Roger; Pizzulo, Alessio
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
2016Der Einfluss von Weinetiketten auf die Markenpersönlichkeit und KaufabsichtKavci, Senem; Altieri, Danilo