Publication type: Book part
Type of review: Peer review (publication)
Title: Interkulturelle Aspekte des Erklärens
Authors: Hohenstein, Christiane
Published in: Erklären : gesprächsanalytische und fachdidaktische Perspektiven
Editors of the parent work: Vogt, Rüdiger
Page(s): 37
Pages to: 55
Issue Date: 2009
Series: Stauffenburg Linguistik
Series volume: 52
Publisher / Ed. Institution: Stauffenburg
Publisher / Ed. Institution: Tübingen
ISBN: 978-3-86057-190-3
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
401.4: Terminology, discourse analysis, pragmatics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6570
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Translation and Interpreting (IUED)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hohenstein, C. (2009). Interkulturelle Aspekte des Erklärens. In R. Vogt (ed.), Erklären : gesprächsanalytische und fachdidaktische Perspektiven (pp. 37–55). Stauffenburg.
Hohenstein, C. (2009) ‘Interkulturelle Aspekte des Erklärens’, in R. Vogt (ed.) Erklären : gesprächsanalytische und fachdidaktische Perspektiven. Tübingen: Stauffenburg, pp. 37–55.
C. Hohenstein, “Interkulturelle Aspekte des Erklärens,” in Erklären : gesprächsanalytische und fachdidaktische Perspektiven, R. Vogt, Ed. Tübingen: Stauffenburg, 2009, pp. 37–55.
HOHENSTEIN, Christiane, 2009. Interkulturelle Aspekte des Erklärens. In: Rüdiger VOGT (Hrsg.), Erklären : gesprächsanalytische und fachdidaktische Perspektiven. Tübingen: Stauffenburg. S. 37–55. ISBN 978-3-86057-190-3
Hohenstein, Christiane. 2009. “Interkulturelle Aspekte des Erklärens.” In Erklären : gesprächsanalytische und fachdidaktische Perspektiven, edited by Rüdiger Vogt, 37–55. Tübingen: Stauffenburg.
Hohenstein, Christiane. “Interkulturelle Aspekte des Erklärens.” Erklären : gesprächsanalytische und fachdidaktische Perspektiven, edited by Rüdiger Vogt, Stauffenburg, 2009, pp. 37–55.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.