Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation
Authors: Stücheli-Herlach, Peter
DOI: 10.1007/978-3-658-15745-6_8
Published in: Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten
Editors of the parent work: Schach, Annika
Christoph, Cathrin
Page(s): 117
Pages to: 134
Issue Date: 2017
Series: Springer Reference Sozialwissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-658-15744-9
978-3-658-15745-6
Language: German
Subjects: Organisationskommunikation; Public Storytelling
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6276
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stücheli-Herlach, P. (2017). Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation. In A. Schach & C. Christoph (eds.), Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten (pp. 117–134). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8
Stücheli-Herlach, P. (2017) ‘Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation’, in A. Schach and C. Christoph (eds) Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten. Wiesbaden: Springer, pp. 117–134. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8.
P. Stücheli-Herlach, “Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation,” in Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, A. Schach and C. Christoph, Eds. Wiesbaden: Springer, 2017, pp. 117–134. doi: 10.1007/978-3-658-15745-6_8.
STÜCHELI-HERLACH, Peter, 2017. Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation. In: Annika SCHACH und Cathrin CHRISTOPH (Hrsg.), Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten. Wiesbaden: Springer. S. 117–134. ISBN 978-3-658-15744-9
Stücheli-Herlach, Peter. 2017. “Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation.” In Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, edited by Annika Schach and Cathrin Christoph, 117–34. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8.
Stücheli-Herlach, Peter. “Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation.” Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, edited by Annika Schach and Cathrin Christoph, Springer, 2017, pp. 117–34, https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.