Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation |
Authors: | Stücheli-Herlach, Peter |
DOI: | 10.1007/978-3-658-15745-6_8 |
Published in: | Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten |
Editors of the parent work: | Schach, Annika Christoph, Cathrin |
Page(s): | 117 |
Pages to: | 134 |
Issue Date: | 2017 |
Series: | Springer Reference Sozialwissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-658-15744-9 978-3-658-15745-6 |
Language: | German |
Subjects: | Organisationskommunikation; Public Storytelling |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6276 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stücheli-Herlach, P. (2017). Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation. In A. Schach & C. Christoph (eds.), Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten (pp. 117–134). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8
Stücheli-Herlach, P. (2017) ‘Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation’, in A. Schach and C. Christoph (eds) Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten. Wiesbaden: Springer, pp. 117–134. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8.
P. Stücheli-Herlach, “Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation,” in Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, A. Schach and C. Christoph, Eds. Wiesbaden: Springer, 2017, pp. 117–134. doi: 10.1007/978-3-658-15745-6_8.
STÜCHELI-HERLACH, Peter, 2017. Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation. In: Annika SCHACH und Cathrin CHRISTOPH (Hrsg.), Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten. Wiesbaden: Springer. S. 117–134. ISBN 978-3-658-15744-9
Stücheli-Herlach, Peter. 2017. “Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation.” In Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, edited by Annika Schach and Cathrin Christoph, 117–34. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8.
Stücheli-Herlach, Peter. “Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen Organisationskommunikation.” Handbuch Sprache in den Public Relations : theoretische Ansätze – Handlungsfelder – Textsorten, edited by Annika Schach and Cathrin Christoph, Springer, 2017, pp. 117–34, https://doi.org/10.1007/978-3-658-15745-6_8.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.