Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs |
Authors: | Stücheli-Herlach, Peter |
Published in: | Handelszeitung |
Page(s): | 22 |
Issue Date: | 15-Apr-2009 |
Publisher / Ed. Institution: | Ringier Axel Springer |
ISSN: | 1422-8971 |
Language: | German |
Subjects: | Corporate Citizenship; Politische Kommunikation; Public Affairs |
Subject (DDC): | 320: Politics 400: Language, linguistics |
Abstract: | Der neue Einfluss der Politik auf die Wirtschaft ist offensichtlich. Übernimmt nun auch die Unternehmenskommunikation deren Spielregeln? |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6148 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stücheli-Herlach, P. (2009). Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs. Handelszeitung, 22.
Stücheli-Herlach, P. (2009) ‘Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs’, Handelszeitung, p. 22.
P. Stücheli-Herlach, “Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs,” Handelszeitung, p. 22, Apr. 2009.
STÜCHELI-HERLACH, Peter, 2009. Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs. Handelszeitung. 15 April 2009. S. 22
Stücheli-Herlach, Peter. 2009. “Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs.” Handelszeitung, April, 22.
Stücheli-Herlach, Peter. “Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs.” Handelszeitung, Apr. 2009, p. 22.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.