Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs
Authors: Stücheli-Herlach, Peter
Published in: Handelszeitung
Page(s): 22
Issue Date: 15-Apr-2009
Publisher / Ed. Institution: Ringier Axel Springer
ISSN: 1422-8971
Language: German
Subjects: Corporate Citizenship; Politische Kommunikation; Public Affairs
Subject (DDC): 320: Politics
400: Language, linguistics
Abstract: Der neue Einfluss der Politik auf die Wirtschaft ist offensichtlich. Übernimmt nun auch die Unternehmenskommunikation deren Spielregeln?
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6148
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stücheli-Herlach, P. (2009). Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs. Handelszeitung, 22.
Stücheli-Herlach, P. (2009) ‘Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs’, Handelszeitung, p. 22.
P. Stücheli-Herlach, “Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs,” Handelszeitung, p. 22, Apr. 2009.
STÜCHELI-HERLACH, Peter, 2009. Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs. Handelszeitung. 15 April 2009. S. 22
Stücheli-Herlach, Peter. 2009. “Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs.” Handelszeitung, April, 22.
Stücheli-Herlach, Peter. “Wir stehen am Anfang einer neuen Ära der Public Affairs.” Handelszeitung, Apr. 2009, p. 22.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.