Search


Results 1-15 of 16 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2020Exploratives Lernen mittels Fallen stellen, Fehler provozieren und Feedback gebenTempl, Matthias
2018Erfolgreiche Additive Fertigung durch richtige Aus- und WeiterbildungKirchheim, Andreas
2018How metaphor and narrative interact in stories of forces of natureFuchs, Hans Ulrich; Contini, Anamaria; Dumont, Elisabeth; Landini, Alessandra; Corni, Federico
2017From metaphors to narratives in macroscopic physical science : stories of forces of nature for young children and their teachersFuchs, Hans U.; Contini, Anamaria; Corni, Federico; Dumont, Elisabeth; Landini, Alessandra
2016Metaphor and narrative in science : an interdisciplinary approach part II – from metaphor to narrative in macroscopic physical scienceContini, Anamaria; Corni, Federico; Fuchs, Hans Ulrich; Dumont, Elisabeth
2015From stories to scientific models and back : narrative framing in modern macroscopic physicsFuchs, Hans Ulrich
2014Teaching and learning agile collaborationMeier, Andreas; Kropp, Martin; Mateescu, Magdalena; Zahn, Carmen
May-2013Teaching agile software development competences : the agile competence pyramidMeier, Andreas; Kropp, Martin
2012A multi-component closed-loop control framework for rail traffic networksWüst, Raimond Matthias; Steiner, Albert
2011Map-generation algorithm using low-frequency vehicle position dataSteiner, Albert; Leonhardt, Axel
2010Physik : ein systemdynamischer Zugang für die Sekundarstufe IIBorer, Thomas; Frommenwiler, Peter; Fuchs, Hans Ulrich; Knoll, Hermann; Kopacsy, Gabor, et al
2005Neue Ausbildungsplätze für Automatiker : VSAS und SwissT.netScheitlin, Hans
2004Ich weiss, dass ich nichts weiss : ein Plädoyer für die Aus- und WeiterbildungScheitlin, Hans
2004Ich weiss, dass ich nichts weiss... und tue trotzdem Nichts dagegenScheitlin, Hans
2004Up to date in der Weiterbildung? : ein Plädoyer zur besseren Unterstützung beruflicher WeiterbildungScheitlin, Hans
Results 1-15 of 16 (Search time: 0.006 seconds).