Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Jugendgruppen in Gedenkstätten : wann führt Erinnern und Gedenken zum Lernen?
Authors: Steinebach, Christoph
Published in: Erinnern, Lernen, Gedenken : Perspektiven der Gedenkstättenpädagogik
Editors of the parent work: Brumlik, Micha
Nickolai, Werner
Page(s): 104
Pages to: 118
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: Lambertus
Publisher / Ed. Institution: Freiburg
ISBN: 978-3-7841-1776-8
Language: German
Subjects: Gedenkstätte; Erinnern; Pädagogik; Jugend
Subject (DDC): 305: Groups (age, origine, gender, income)
370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5870
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C. (2007). Jugendgruppen in Gedenkstätten : wann führt Erinnern und Gedenken zum Lernen? In M. Brumlik & W. Nickolai (eds.), Erinnern, Lernen, Gedenken : Perspektiven der Gedenkstättenpädagogik (pp. 104–118). Lambertus.
Steinebach, C. (2007) ‘Jugendgruppen in Gedenkstätten : wann führt Erinnern und Gedenken zum Lernen?’, in M. Brumlik and W. Nickolai (eds) Erinnern, Lernen, Gedenken : Perspektiven der Gedenkstättenpädagogik. Freiburg: Lambertus, pp. 104–118.
C. Steinebach, “Jugendgruppen in Gedenkstätten : wann führt Erinnern und Gedenken zum Lernen?,” in Erinnern, Lernen, Gedenken : Perspektiven der Gedenkstättenpädagogik, M. Brumlik and W. Nickolai, Eds. Freiburg: Lambertus, 2007, pp. 104–118.
STEINEBACH, Christoph, 2007. Jugendgruppen in Gedenkstätten : wann führt Erinnern und Gedenken zum Lernen? In: Micha BRUMLIK und Werner NICKOLAI (Hrsg.), Erinnern, Lernen, Gedenken : Perspektiven der Gedenkstättenpädagogik. Freiburg: Lambertus. S. 104–118. ISBN 978-3-7841-1776-8
Steinebach, Christoph. 2007. “Jugendgruppen in Gedenkstätten : wann führt Erinnern und Gedenken zum Lernen?” In Erinnern, Lernen, Gedenken : Perspektiven der Gedenkstättenpädagogik, edited by Micha Brumlik and Werner Nickolai, 104–18. Freiburg: Lambertus.
Steinebach, Christoph. “Jugendgruppen in Gedenkstätten : wann führt Erinnern und Gedenken zum Lernen?” Erinnern, Lernen, Gedenken : Perspektiven der Gedenkstättenpädagogik, edited by Micha Brumlik and Werner Nickolai, Lambertus, 2007, pp. 104–18.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.