Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-584
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Hypermobilitätssyndrom bei Kindern : erkennen und behandeln |
Authors: | Renz, Ilenia Brunner, Romana |
DOI: | 10.21256/zhaw-584 |
Issue Date: | 2010 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 615.82: Physical therapy |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/584 |
Departement: | School of Health Sciences |
Appears in collections: | Abschlussarbeiten Physiotherapie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Brunner_Romana_Renz_Ilenia_PT07_BA07.pdf | 8.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Renz, I., & Brunner, R. (2010). Hypermobilitätssyndrom bei Kindern : erkennen und behandeln [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-584
Renz, I. and Brunner, R. (2010) Hypermobilitätssyndrom bei Kindern : erkennen und behandeln. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-584.
I. Renz and R. Brunner, “Hypermobilitätssyndrom bei Kindern : erkennen und behandeln,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-584.
RENZ, Ilenia und Romana BRUNNER, 2010. Hypermobilitätssyndrom bei Kindern : erkennen und behandeln. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Renz, Ilenia, and Romana Brunner. 2010. “Hypermobilitätssyndrom bei Kindern : erkennen und behandeln.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-584.
Renz, Ilenia, and Romana Brunner. Hypermobilitätssyndrom bei Kindern : erkennen und behandeln. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-584.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.