Publication type: | Lecture |
Title: | Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture |
Authors: | Steinebach, Christoph |
Issue Date: | 29-Jan-2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Humboldt-Universität zu Berlin |
Publisher / Ed. Institution: | Berlin |
Language: | German |
Subjects: | Resilienz; Vulnerabilität; Jugend; Positive Peer Culture; PPC; Peer-Kultur |
Subject (DDC): | 155: Differential and developmental psychology 305: Groups (age, origine, gender, income) |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5838 |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C. (2008). Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Humboldt-Universität zu Berlin.
Steinebach, C. (2008) Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin.
C. Steinebach, Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin, 2008.
STEINEBACH, Christoph, 2008. Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin
Steinebach, Christoph. 2008. Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin.
Steinebach, Christoph. Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Humboldt-Universität zu Berlin, 2008.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.