Publication type: Lecture
Title: Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture
Authors: Steinebach, Christoph
Issue Date: 29-Jan-2008
Publisher / Ed. Institution: Humboldt-Universität zu Berlin
Publisher / Ed. Institution: Berlin
Language: German
Subjects: Resilienz; Vulnerabilität; Jugend; Positive Peer Culture; PPC; Peer-Kultur
Subject (DDC): 155: Differential and developmental psychology
305: Groups (age, origine, gender, income)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5838
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C. (2008). Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Humboldt-Universität zu Berlin.
Steinebach, C. (2008) Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin.
C. Steinebach, Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin, 2008.
STEINEBACH, Christoph, 2008. Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin
Steinebach, Christoph. 2008. Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Berlin: Humboldt-Universität zu Berlin.
Steinebach, Christoph. Resilienzförderung im Jugendalter : Bedeutung und Wirkungen von Positive Peer Culture. Humboldt-Universität zu Berlin, 2008.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.