Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-3637
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek
Authors: Giella, Wolfgang
Konkol, Jennifer
Schanné, Fabienne
DOI: 10.21256/zhaw-3637
Published in: Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation
Volume(Issue): 2015
Issue: 1
Page(s): 43
Pages to: 47
Issue Date: 2015
Publisher / Ed. Institution: RBS
Publisher / Ed. Institution: München
Language: German
Subjects: Hochschulbibliothek; Lernumwelt; Smart Learning; Aktivitätsorientiertes Konzept
Subject (DDC): 020: Library and information sciences
370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5786
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Finance and Services
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Finanzen & Services

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_Giella_Smart_Learning.pdf381.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Giella, W., Konkol, J., & Schanné, F. (2015). Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek. Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, 2015(1), 43–47. https://doi.org/10.21256/zhaw-3637
Giella, W., Konkol, J. and Schanné, F. (2015) ‘Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek’, Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, 2015(1), pp. 43–47. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3637.
W. Giella, J. Konkol, and F. Schanné, “Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek,” Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, vol. 2015, no. 1, pp. 43–47, 2015, doi: 10.21256/zhaw-3637.
GIELLA, Wolfgang, Jennifer KONKOL und Fabienne SCHANNÉ, 2015. Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek. Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation. 2015. Bd. 2015, Nr. 1, S. 43–47. DOI 10.21256/zhaw-3637
Giella, Wolfgang, Jennifer Konkol, and Fabienne Schanné. 2015. “Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek.” Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation 2015 (1): 43–47. https://doi.org/10.21256/zhaw-3637.
Giella, Wolfgang, et al. “Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek.” Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, vol. 2015, no. 1, 2015, pp. 43–47, https://doi.org/10.21256/zhaw-3637.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.