Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus |
Authors: | Perrin, Daniel |
Published in: | Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle |
Page(s): | 327 |
Pages to: | 343 |
Issue Date: | 2003 |
Publisher / Ed. Institution: | Westdeutscher Verlag |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 3-531-13790-5 |
Language: | German |
Subjects: | Conflict management; Quality; Writing; Journalism |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5632 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2003). Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus. In Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle (pp. 327–343). Westdeutscher Verlag.
Perrin, D. (2003) ‘Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus’, in Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle. Wiesbaden: Westdeutscher Verlag, pp. 327–343.
D. Perrin, “Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus,” in Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle, Wiesbaden: Westdeutscher Verlag, 2003, pp. 327–343.
PERRIN, Daniel, 2003. Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus. In: Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle. Wiesbaden: Westdeutscher Verlag. S. 327–343. ISBN 3-531-13790-5
Perrin, Daniel. 2003. “Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus.” In Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle, 327–43. Wiesbaden: Westdeutscher Verlag.
Perrin, Daniel. “Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus.” Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle, Westdeutscher Verlag, 2003, pp. 327–43.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.