Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus
Authors: Perrin, Daniel
Published in: Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle
Page(s): 327
Pages to: 343
Issue Date: 2003
Publisher / Ed. Institution: Westdeutscher Verlag
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 3-531-13790-5
Language: German
Subjects: Conflict management; Quality; Writing; Journalism
Subject (DDC): 070: News media, journalism and publishing
658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5632
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2003). Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus. In Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle (pp. 327–343). Westdeutscher Verlag.
Perrin, D. (2003) ‘Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus’, in Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle. Wiesbaden: Westdeutscher Verlag, pp. 327–343.
D. Perrin, “Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus,” in Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle, Wiesbaden: Westdeutscher Verlag, 2003, pp. 327–343.
PERRIN, Daniel, 2003. Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus. In: Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle. Wiesbaden: Westdeutscher Verlag. S. 327–343. ISBN 3-531-13790-5
Perrin, Daniel. 2003. “Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus.” In Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle, 327–43. Wiesbaden: Westdeutscher Verlag.
Perrin, Daniel. “Schreiben als Konfliktmanagement : Qualitätssicherung im Printjournalismus.” Qualität im Journalismus : Grundlagen, Dimensionen, Praxismodelle, Westdeutscher Verlag, 2003, pp. 327–43.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.