Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Public Storytelling
Authors: Perrin, Daniel
DOI: 10.1007/978-3-531-93431-0
Published in: Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft
Page(s): 284
Issue Date: 2013
Series: Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-16963-7
Language: German
Subjects: Organisational communication; Storytelling; Public storytelling; Media linguistics
Subject (DDC): 808: Rhetoric and writing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5064
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

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Perrin, D. (2013). Public Storytelling. In Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft (p. 284). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0
Perrin, D. (2013) ‘Public Storytelling’, in Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft. Wiesbaden: Springer, p. 284. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.
D. Perrin, “Public Storytelling,” in Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, Wiesbaden: Springer, 2013, p. 284. doi: 10.1007/978-3-531-93431-0.
PERRIN, Daniel, 2013. Public Storytelling. In: Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft. Wiesbaden: Springer. S. 284. ISBN 978-3-531-16963-7
Perrin, Daniel. 2013. “Public Storytelling.” In Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, 284. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.
Perrin, Daniel. “Public Storytelling.” Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, Springer, 2013, p. 284, https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.


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