Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen?
Authors: Bongartz, Annette
Brombach, Christine
Published in: Lebensmittel-Technologie
Volume(Issue): 13
Issue: 1-2
Page(s): 10
Pages to: 11
Issue Date: Jan-2013
Publisher / Ed. Institution: Binkert Medien
ISSN: 0256-6575
Language: German
Subject (DDC): 613.2: Dietetics
664: Food technology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4924
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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Bongartz, A., & Brombach, C. (2013). Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen? Lebensmittel-Technologie, 13(1-2), 10–11.
Bongartz, A. and Brombach, C. (2013) ‘Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen?’, Lebensmittel-Technologie, 13(1-2), pp. 10–11.
A. Bongartz and C. Brombach, “Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen?,” Lebensmittel-Technologie, vol. 13, no. 1-2, pp. 10–11, Jan. 2013.
BONGARTZ, Annette und Christine BROMBACH, 2013. Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen? Lebensmittel-Technologie. Januar 2013. Bd. 13, Nr. 1-2, S. 10–11
Bongartz, Annette, and Christine Brombach. 2013. “Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen?” Lebensmittel-Technologie 13 (1-2): 10–11.
Bongartz, Annette, and Christine Brombach. “Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen?” Lebensmittel-Technologie, vol. 13, no. 1-2, Jan. 2013, pp. 10–11.


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