Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-4314
Title: Die Markenpersönlichkeit : Entwicklung eines Instrumentes zur Analyse von Markenkommunikation und Markenbeziehungen
Authors : Waller, Gregor
Süss, Daniel
Bircher, Markus
Bolt, Isabelle
Studer, Sybille
Krummenacher, Claudia Wüest
Publisher / Ed. Institution : HAP Hochschule für Angewandte Psychologie
Publisher / Ed. Institution: Zürich
Issue Date: Apr-2005
Language : Deutsch / German
Subjects : Marketing; Werbepsychologie; Medienpsychologie; Marke; Brand; Kommunikation
Subject (DDC) : 658.8: Marketingmanagement
659: Werbung und Öffentlichkeitsarbeit
Further description : Zusammenarbeit mit Heartcore AG, Agentur für Markenwirkung, Zürich und By Heart, Werbeagentur, Zürich. Forschungsbericht zur Projektphase 2004.
Departement: Angewandte Psychologie
Organisational Unit: Psychologisches Institut (PI)
Publication type: Working Paper – Gutachten – Studie / Working Paper – Expertise – Study
DOI : 10.21256/zhaw-4314
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4903
License (according to publishing contract) : Lizenz gemäss Verlagsvertrag / Licence according to publishing contract
Appears in Collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005_Waller_Markenpersönlichkeit_Entwicklung eines Instrumentes zur Analyse.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.