Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank |
Authors: | Rosenberger Staub, Nicole Wieder, Regine Hellmann, Uwe |
Published in: | Transfer, Werbeforschung & Praxis |
Volume(Issue): | 61 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 20 |
Pages to: | 26 |
Issue Date: | 2015 |
Publisher / Ed. Institution: | New-Business |
Publisher / Ed. Institution: | Hamburg |
ISSN: | 1436-798X |
Language: | German |
Subjects: | Vertrauensbildende Kommunikation; Positionierung |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4762 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rosenberger Staub, N., Wieder, R., & Hellmann, U. (2015). Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank. Transfer, Werbeforschung & Praxis, 61(2), 20–26.
Rosenberger Staub, N., Wieder, R. and Hellmann, U. (2015) ‘Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank’, Transfer, Werbeforschung & Praxis, 61(2), pp. 20–26.
N. Rosenberger Staub, R. Wieder, and U. Hellmann, “Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank,” Transfer, Werbeforschung & Praxis, vol. 61, no. 2, pp. 20–26, 2015.
ROSENBERGER STAUB, Nicole, Regine WIEDER und Uwe HELLMANN, 2015. Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank. Transfer, Werbeforschung & Praxis. 2015. Bd. 61, Nr. 2, S. 20–26
Rosenberger Staub, Nicole, Regine Wieder, and Uwe Hellmann. 2015. “Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank.” Transfer, Werbeforschung & Praxis 61 (2): 20–26.
Rosenberger Staub, Nicole, et al. “Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank.” Transfer, Werbeforschung & Praxis, vol. 61, no. 2, 2015, pp. 20–26.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.