Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank
Authors: Rosenberger Staub, Nicole
Wieder, Regine
Hellmann, Uwe
Published in: Transfer, Werbeforschung & Praxis
Volume(Issue): 61
Issue: 2
Page(s): 20
Pages to: 26
Issue Date: 2015
Publisher / Ed. Institution: New-Business
Publisher / Ed. Institution: Hamburg
ISSN: 1436-798X
Language: German
Subjects: Vertrauensbildende Kommunikation; Positionierung
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4762
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rosenberger Staub, N., Wieder, R., & Hellmann, U. (2015). Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank. Transfer, Werbeforschung & Praxis, 61(2), 20–26.
Rosenberger Staub, N., Wieder, R. and Hellmann, U. (2015) ‘Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank’, Transfer, Werbeforschung & Praxis, 61(2), pp. 20–26.
N. Rosenberger Staub, R. Wieder, and U. Hellmann, “Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank,” Transfer, Werbeforschung & Praxis, vol. 61, no. 2, pp. 20–26, 2015.
ROSENBERGER STAUB, Nicole, Regine WIEDER und Uwe HELLMANN, 2015. Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank. Transfer, Werbeforschung & Praxis. 2015. Bd. 61, Nr. 2, S. 20–26
Rosenberger Staub, Nicole, Regine Wieder, and Uwe Hellmann. 2015. “Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank.” Transfer, Werbeforschung & Praxis 61 (2): 20–26.
Rosenberger Staub, Nicole, et al. “Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank.” Transfer, Werbeforschung & Praxis, vol. 61, no. 2, 2015, pp. 20–26.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.